Людям із порушенням зору
Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 

https://www.president.gov.ua/

 

 

https://rada.gov.ua/

 

 

https://zartg.com.ua/?page_id=659

 

 

https://www.kmu.gov.ua/ua

 

 

https://www.legalaid.gov.ua/ua/

 

 

http://rivneosvita.org.ua/

 

Гід з державних послуг
Погода

На Рівненщині продовжують впроваджувати безбар’єрність

52 переглядів

Про це розповів перший заступник голови Рівненської ОДА Сергій Подолін.

«Якщо безбар’єрність – нова суспільна норма, то інклюзія – це процес збільшення ступеня участі всіх громадян у соціумі. Головний принцип інклюзії: рівні можливості для кожного і кожної. І тут йдеться не про окремо створені умови чи покращення, щось спеціальне та особливе, а про рівність у будь-яких проявах. Усі учасники та учасниці суспільства на рівних умовах здобувають освіту, працевлаштовуються, проводять дозвілля, розвивають таланти, отримують чи надають послуги, розвивають економіку та країну в цілому», – сказав Сергій Подолін.

Також він додав, що цьогоріч в області інклюзивне навчання організовано у 379 школах із 541 та 31 філії опорних закладів освіти. Загалом діє 1589 інклюзивних класів, у яких навчається понад 2 тисячі дітей з особливими освітніми потребами. Для супроводу дітей в умовах інклюзивного навчання введено 1488 посад асистентів вчителів.

У дитячих садках інклюзивне навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами організовано в 142 закладах дошкільної освіти та 36 дошкільних підрозділах закладів загальної середньої освіти, діє 352 інклюзивні групи та виховується 722 дитини. Для супроводу дітей уведено 324 посади асистентів вихователів.

Підсумовуючи Сергій Подолін додав, що коли статистика в закладах освіти із впровадження інклюзії зростає, то насамперед необхідно розуміти те, що збільшується охоплені цією послугою.

Архіви